سریال نیسان آبی

سریال نیسان آّیی جدیدترین سریال منوچهر در ژانر کمدی با بازی مهران غفوریان و حسین یاری و … در مهر 1400 به شبکه خانگی آمد در ادامه داستان سریال را بخوانید

داستان :
نیسان آبی داستان جمشید و رضا است ، داستان دو دوست قدیمی است که روزی عاشق دو خواهر به نام های زری و پری شدند و با آنها ازدواج کردند. جمشید به جمشید هاشم پور و نیسان آبی او علاقه مند است. رضا هم عاشق شعر است و در خواب شاعر معروفی است! جمشید روی نیسان خود کار می کند و ریال را روی ریال می گذارد تا چرخ زندگی اش را بچرخاند ، که البته سخت هم می چرخد ​​، رضا نیز به دنبال فرصتی برای بهبود اقتصاد زندگی خود و به دست آوردن شغل بهتر است! البته ، داستانهای زندگی جمشید و رضا متوقف نمی شود و همیشه در مورد رویدادهای کوچک و بزرگ است ، رویدادهایی که لحظات شیرین و گاهی غم انگیز را رقم می زند! نیسان آبی داستان جیب های خالی است و پول داستان عشق و علاقه داستان خیانت و وفاداری است و از همه مهمتر آبی نیسان داستان خانواده و خانواده و خانواده است.

سریال حرفه ای

سریال حرفه ای بازی سیروان خسروی در این روز ها بسیار پر سر و صدا بوده است و طرفداران این خواننده از این سریال بسیار خوشحال هستند

داستان: پول زیادی دخیل است. یک برنامه کامل برای از بین بردن موانع و دستیابی به این ثروت لازم است. این یک برنامه ساده لوحانه و پیچیده است که برای اجرا نیاز به یک قاتل حرفه ای دارد. او احتمالاً باهوش ترین و بی رحم ترین فرد است.

سریال جزیره

سریال جزیره آخرین ساخته سیروس مقدم با بازی محمد رضا فروتن در شبکه خانگی عرضه شده است.

داستان جزیره

«جزیره» ، مجموعه ای در ژانر درام اجتماعی و خانوادگی به کارگردانی «سیروس مقدم» ، نویسندگی «علی طالب آبادی» و تهیه کنندگی «منوچهر محمدی» و «امیرحسین حیدری» ، یکی از جدیدترین مجموعه های اختصاصی فیلیمو و دومین تولید از شبکه نمایش خانه سیروس مقدم دان. جزیره مکانی نیست ، بهانه ای برای درگیری بین کسانی است که سرنوشت خود را در آنجا جستجو می کنند ، و اساس تلاش کسانی است که تصمیم می گیرند سهم بیشتری در زندگی داشته باشند. آنها هر کاری را برای رسیدن به جزیره انجام می دهند.

در نیمه دوم سال با مووی دانلود سریال قانونی چی ببینیم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *